کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حکیم جوادی در اندیشه جداسازی اینترنت از اینترانت خانگی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: به این معنی که هم‌اکنون تمام زیرمجموعه‌های مربوط به یک اداره در سراسر کشور به یکدیگر متصل شده‌اند و از طریق مرکز داده خودشان در تهران بی نیاز به اینترنت با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند که این کار اجرایی شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ معاون وزیر ارتباطات گفت: به محض دریافت مجوز افزایش پهنای باند (اینترانت) به 2 مگابیت بر ثانیه از شورای عالی فضای مجازی، اینترنت از اینترانت کاربران خانگی ADSL جدا و سرعت دسترسی به سایت‌های‌ داخلی به2 مگ می‌رسد.

به گزارش فارس، علی حکیم جوادی با اشاره به مراحل اجرایی شدن جداسازی اینترنت از اینترانت اظهار داشت: این کار به دو بخش دستگاه‌های دولتی و کاربران خانگی تقسیم شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: در بخش دستگاه‌های دولتی 140 هزار نقطه دولتی به یکدیگر متصل شده‌اند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: به این معنی که هم‌اکنون تمام زیرمجموعه‌های مربوط به یک اداره در سراسر کشور به یکدیگر متصل شده‌اند و از طریق مرکز داده خودشان در تهران بی نیاز به اینترنت با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند که این کار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: قدم بعدی نیز به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین دستگاه‌ها از طریق IX‌ است؛ به این معنی که ارتباط داخلی بین دو دستگاه‌ بدون نیاز به اینترنت برقرار شود که این کار هنوز عملیاتی نشده است.

حکیم جوادی توضیح داد: با به اشتراک‌گذاری واقعی اطلاعات بین دستگاه‌ها برای مثال دیگر نیاز به ارائه کارت ملی در ادارات نیست؛ زیرا تمام ادارات به معنی واقعی به یکدیگر متصل‌اند و با مراجعه به هر اداره‌ای در آنجا دسترسی به کارت ملی فرد از طریق سازمان ثبت احوال فراهم است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در زمینه جداسازی اینترنت از اینترانت کاربران خانگی، نیز در سال گذشته پایلوت این کار با همکاری شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پر سرعت و شرکت مخابرات ایران اجرا شد و کاملا موفقیت آمیز و انجام شدنی بود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: بنابراین با توجه به نتیجه این آزمایش که نشان داد این کار برای کاربران خانگی کاملا انجام شدنی است و نیز تصویب آیین‌نامه مربوطه در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هم‌اکنون آمادگی داریم تا در هر زمان جداسازی اینترنت از اینترانت کاربران خانگی را اجرا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای این کار منتظر اخذ مجوز پهنای باند 2 مگابیت بر ثانیه هستیم که با جداسازی اینترنت از اینترانت، پهنای باند اینترانت 2 مگ به کاربران ارائه شود.

حکیم جوادی گفت: با توجه به اینکه مجوز افزایش پهنای باند باید از سوی شورای عالی فضای مجازی صادر شود، حدود یک سال پیش درخواست افزایش پهنای باند به 2 مگابیت بر ثانیه را به این شورا ارائه‌ کردیم و به محض دریافت مجوز، بلافاصله اینترنت از اینترانت کاربران خانگی جدا خواهد شد.

به گزارش فارس،معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این کار موجب افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی و در نتیجه رونق گرفتن سایت‌های ایرانی خواهد شد که در نهایت به توسعه دیتاسنترهای (مرکز داده) را نیز در پی دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15640 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/04/13 تعداد مشاهده: 1557
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

amir_taxi 1392/04/16 02:07
فکرش رو بکن یک سال در خواست دادن هنوز جوابش نیومد فکر ش رو بکن نه جان من فکرش رو بکن

محمد 1392/04/15 02:10
خط خونه ما فیبر نوری هست.و هر روز یه سری سایت از دسترس خارج میشن.بله سرعت سایت پیوند ها قراره زیاد بشه.
مهران مهدی پور 1392/04/14 12:51
کلا این عادت خوبی نیست که بخوایم دسترسی به بیرون رو محدود کنیم که داخل گسترش پیدا بکنه........ میشه قضیه خودروسازان

سوال از وزیر محترم باید بشه که آیا اینکه طی دوسال گذشته کشور ما اینترنت رو توسعه نداده صرفا به این بهانه که اینترانت رو گسترش داده کار صحیحی بوده ؟؟؟ آیا تعداد کاربران ثابت بوده؟؟ آیا ایشان نسبت رشد مشترکین اینترنت کشور رو میدانند؟؟

هرچند که مطمئنم تمامی متخصصین شبکه در دنیا اعتقاد دارند که باید اینترانتی داشت که روی آن اینترنت ارائه بشه........ ولی قرار است این طرح هم به تفاسیر شخصی اجرا بشه؟؟؟